VENDÔME BOUTIQUE

OFICIĀLI PIEDĀVĀ

Pašā Vecrīgas sirdī

   Pašā Vecrīgas sirdī, Vaļņu ielā netālu no Pulvertorņa, kur atrodas visgreznākie veikali, bankas un veiksmīgu Latvijas biznesmeņu biroji, durvis atvēris Vendôme juvelierizstrādājumu un pulksteņu butiks Vendôme, kas tā nosaukts par godu Parīzes Vandoma laukumam. Vēsturiski izkārtojies tā, ka Vendôme Place Parīzē ir vieta, kur atrodas pasaules slavenāko juvelieru izstrādājumu un pulksteņu Namu galvenie butiki un unikāli muzeji. Tā ir vieta ar senu vēsturi, kas pārsteidz, apbur ar savu skaistumu un rosina iztēli.
   Butiks Vendôme Vecrīgā ir greznības un Parīzes šarma pasaule. Visi zīmoli, kuru oficiālais pārstāvis ir Vendôme, pieder pasaules izcilākajiem juvelierizstrādājumu un pulksteņu Namiem, kuros gadu simtos radīti īsti un neatkārtojami mākslas darbi.
   Mēs aicinām apmeklēt butiku Vendôme ne vien profesionālus mākslas pazinējus, bet arī visus, kas vēlas skatīt dižu mākslinieku darbus, kuru vārdi ierakstīti gadsimtu vēsturē.

VENDÔME BOUTIQUE

IEPAZĪSTIES AR FIRMAS ZĪMĒM

BOUCHERON

   Savu pirmo butiku 28 gadu vecumā Frederiks Bušerons atvēra 1858. gadā Parīzes Palais Royal. Izgatavojot tiem laikiem absolūti novatoriskus darbus, ceļojot pa Indiju pēc iedvesmas un dārgakmeņiem, meklējot ideālu slīpējumu šiem akmeņiem, viņš izvirzīja sev mēríi pakļaut pasauli. Viņš to sasniedza: 1878. gadā slavenajā Parīzes greznumlietu izstādē World Fair Frederik viņš saņēma savu pirmo balvu – viņa kaklarota Foliage ar 159 karātu safīru un briljantiem ieguva Grand Prix. Drīz pēc tam butiks Boucheron pārcēlās uz Place Vendôme 25. Kā vēsta leģenda, Frederiks izraudzījies šo ēku tāpēc, ka saule tās skatlogus apspīd visagrāk, un tad dārglietas mirdz visskaistāk. Jāsaka, ka tieši ar butika Boucheron atklāšanu sākās Place Vendôme kā juveliermākslas centra slava. Cita leģenda vēsta, ka kādreiz Boucheron darbnīcā Vendôme laukumā ielīdusi čūska, ko pievilinājis neparastais dārgakmeņu mirdzums. Kopš tā laika ar dārgakmeņiem inkrustēta čūska ir Juvelieru izstrādājumu Nama simbols. Izstrādājumus ar Boucheron zīmi sāka pirkt cari, prinči, šeihi. Par Nama klientiem kļuva Krievijas cari Aleksandrs II un Nikolajs II, kņazs Fēlikss Jusupovs, Anglijas karaliene Elizabete, vēlāk tiem pievienojās amerikāņu elite – Astori, Vanderbildi, Rokfelleri. Frederika Bušerona dēli viņa slavu tikai pavairoja. Butiks Parīzes laukumā Place Vendôme kļuva par Meku tiem, kam netrūka nekā, bet kuri meklēja tikai īstus šedevrus. Tāds šis butiks ir arī šodien.

www.boucheron.com

BOVET

   Kompānijas rašanās un attīstība ir spilgta un dinamiska. Par kompānijas dibināšanas brīdi pieņemts uzskatīt 1822. gada 1. maiju, kad Londonā, tā laika pulksteņu Mekā, tika sastādīti pirmie kompānijas statūti. Kompāniju izveidoja brāļi Bovē (Bovet), viņi nāca no Šveices pulksteņu meistaru dzimtas no Flerjē pilsētas. Vēlāk ražošana tika pārcelta uz Bovē dzimto pilsētu – Flerjē. Pirmajos 15 pastāvēšanas gados Bovet kompānija radīja furoru visā pulksteņu pasaulē un ap 40-tajiem gadiem ģimenes kompānijas uzņēmumā jau tika nodarbināti 150 cilvēki, ātri attīstās lietišķie sakari, un ap 1840. gada novembri Bovet& Co statūtu kapitāls sastādīja miljonu franku, tiem laikiem fantastisku summu. Bovet marka kļuva par iemīļoto marku Eiropas un Austrumu imperatoru galmos. Bovet Ķīnas sērija ar apdari no perlamutra un pērlēm, ekskluzīvām emaljas miniatūrām iekaroja zelta medaļu Parīzes starptautiskajā izstādē 1855. gadā. Viens no jauninājumiem, kurš piederēja tieši Bovet, kļuva caurspīdīga aizmugurējā vāka izmantošana pulkstenī, kas ļāva vērot mākslinieciski izgravētā skeleta mehānisma darbību.
Šodien manufaktūra ražo ne vairāk kā 2000 pulksteņu gadā, pie tam, 60% pulksteņu ir unikāli eksemplāri un praktiski visi to pircēji – kolekcionāri, kuri veido ievērojami kompānijas „Bovet” klientu daļu. Ekskluzīvā marka atradusi savu nišu. Īstie kolekcionāri, un vienkārši pulksteņa mākslas mīļotāji, vienmēr novērtē ne masveida produkciju, un kompānijas orientācija uz unikalitāti ir nekļūdīga.

www.bovet.com

Carrera y Carrera

   Juvelieru nama „Carrera y Carrera” vēsture aizsākās vairāk nekā pirms gadsimta. Tas bija uzplaukuma laiks Madrides pilsētai, kura tai brīdī tika uzskatīta par vienu no ietekmīgākajām Eiropas pilsētām. 1885. gadā jauneklis vārdā Satorio Karrera uz Santa Isabel ielas atklāja juvelieru darbnīcu. Darbnīca izrādījās par ienesīgu uzņēmumu, tāpēc vienīgais Satorio dēls, Hosē Estebans nolēma turpināt šo amatu. 1912. gadā viņš devās uz Parīzi, kur mācījās juveliera amatam pie tā laika labākajiem meistariem. Drīz vien pēc atgriešanās Madridē viņš kļuva par ievērojamāko spāņu juvelieru. Daudzas rotaslietas Satorio darināja ar dzīvnieku attēliem un kļuva par gadsimta sākumā tik modernā „animalier” stila radītāju. Par Satorio amata mantiniekiem kļuva viņa krustdēli Manuels un Huans Hosē. Viņi kāroja radīt ko īpašu, atšķirīgu no citu slavenu juvelierizstrādājumu kompāniju rotaslietām. Un tad Manuelam Karrera, kurš tai laikā jau bija kļuvis par pazīstamu skulptoru, prātā ienāca doma rotaslietās apvienot mākslu un skulptūru. Šis savienojums izrādījās tik veiksmīgs, ka līdz pat šai dienai kalpo par „Carrera y Carrera” sava veida „vizītkarti”. Jau pirmā šī uzņēmuma kolekcija izraisīja apvērsumu juvelierizstrādājumu pasaulē, bet katra nākamā kļuva par iespaidīgu notikumu. 20. gadsimta vidū starp „Carrera y Carrera” cienītājiem jau bija tādas kino zvaigznes kā Elizabete Teilore un Odrija Hepbērna.
Šodien „Carrera y Carrera” ieņem vietu pasaules lielāko juvelierizstrādājumu kompāniju piecniekā. Tieši „Carrera y Carrera” radīja visā pasaulē slaveno Uzvaras zobenu, kas rotāts ar visu Spānijas provinču emblēmām, kā arī lielisko tiāru, kas Beļģijas karalienei Fabiole tikusi darināta no rubīniem, smaragdiem, safīriem un briljantiem. „Carrera y Carrera” ir vienīgais uzņēmums, kas darina rotaslietas spāņu karaliskai ģimenei.

www.carreraycarrera.com

CHAUMET

   Savu pirmo veikalu Mari-Etjens Nito atvēra vēl 1780. gadā. Uz šo laiku viņš bija aizvadījis jau daudzus mācekļa gadus Obera, karalienes Marijas Antuanetes galma dārglietu piegādātāja, darbnīcā. Firmai Nito, kura dibināta vēl pirms Franču revolūcijas, jau paguva izveidoties aristokrātisko aprindu klientūra. Īstā slava atnāca pie Mari-Etjena pirmajos XIX gadsimta gados, pēc meistara iepazīšanās ar Napoleonu, kurš pareizi novērtēja viņa juveliera talantu. Pēc Bonaparta pasūtījuma Nito izgreznoja Pirmā konsula zobenu. Viņš, starp citu, ielika spalā vienu no lielākajiem vēsturē pazīstamajiem akmeņiem - dimantu „Reģents" (137 karāti), kurš savā laikā piederējis Francijas karaļiem. Pēc tam "Reģents" pārvietojās uz Bonaparta imperatora zobenu, kuru arī izgreznoja Nito. Viens pakaļ otram viņam pienāca prestiži pasūtījumi. Nito darbnīcās daudzajiem Napoleona radiem un pietuvinātām personām tika izveidotas ampīra stila rotaslietas - auskari, kaklarotas, rokassprādzes un dārglietu lādītes. Bet par galvenajām Nito un viņa pārņēmēju firmas rotaslietām kļuva diadēmas. Zinošu cilvēku prātos līdz šim vārds Chaumet asociējas pirmām kārtām ar diadēmām. Šie galvas rotājumi, kuri atgādina monarhu vainagus un kroņus, atradās jebkurā sevi cienošā aristokrātiskā ģimenē, Līdzīgi „dievišķīgajam Augstam” Napoleons pirms kronēšanas pasniedz Žozefīnei – pirmajai Francijas imperatorei- dāvanā tieši diadēmu. Marija Luīze- otrā Bonaparta sieva – vēlāk arī saņēma dāvanā šādu dārglietu. Vispār, abām Napoleona sievām Nito ģimene izveidojusi lielu daudzumu rotaslietu klasisku juvelieru mākslas paraugu. Par „žanra klasiku” kļuva krāšņa tiāra, kuru Napoleons uzdāvināja pāvestam Pijam VII. Diadēmas un citi tēva un dēla Nito darbus var redzēt Dāvida, Antuana Gro, Robēra Lefevra un citu franču mākslinieku darbos.
Chaumet rotaslietas ir iegūstamas arī šodien. Kā agrāk – nedaudziem. Kā vienmēr- bagātiem. Un lieta nav tikai cenā, bet arī stilā. Ne visiem bagātiem cilvēkiem šādas rotaslietas piestāv. Vajag būt aristokrātam dvēselē, lai valkātu šīs „greznumlietiņas” droši un nepiespiesti. Koko Šanela reiz teikusi: „Ir bagāti cilvēki un ir cilvēki, kuriem ir daudz naudas”. Tas nav viens un tas pats.

www.chaumet.com

DAVID MORRIS

   Sešdesmitajos gados Londona kļuva par īstu modes un kultūras centru. Tieši šeit notika dizaina, mākslas un mūzikas revolūcija. Tolaik radusies angļu kompānija David Morris – Juveliera Māja, risku saturošs un uzdrīkstēšanās eksperimentēt sešdesmito gadu gars. David Morris izvelējās ļoti piemērotu laiku, lai uzsāktu savu darbu. Rēķinoties uz pēckara kapitāliem un cilvēku vēlmes iegūt sev unikālas lietas, kuras tika radītas vienīgajā un neatkārtojamā eksemplāra bija vinnesta variants. Rotājumu vērtība noslēdzās ne tikai dizaina, bet arī retajos un lielajos dārgakmeņos. Pateicoties tieši šādiem rotājumiem David Morris Juveliera Māja kļuva slavena.
Viktorija Bekhema, Džennifera Lopesa, Eltons Džons – tas ir tkai neliels David Morris slaveno piekritēju saraksts. Starp Juveliera Mājas klientiem ir arī ne mazums Hollivudas zvaigžņu un tā nav nejaušība, ka tieši David Morris rotaslietas izmantoja pēdējās trīs filmās par Džeimsu Bondu.
„Rozes” gravējums pirmo reizi bija stādīts priekšā 500 gadu atpakaļ. Šis gravējums piešķir akmeņiem caurspīdīgumu un rasas lāses dzidrumu, kas padarīja „rozi” populāru starp indiāņu maharadžiem un karaliskajām eiropiešu dzimtām. Džeremi Morris, kompānijas pamatlicēja Devida Morrisa dēls, atgrieza rotājumiem slaveno gravējumu, kuru pārstāja izmantot ar 1900. gada sākumu. Džeremijs mazliet atjaunoja „rozi”, pieliekot papildus gravējumus un ar to piešķirot akmeņiem milzīgu spīdumu. Holivudā „rozes” gravējums ieņem īpašu popularitāti – „More sparkle for your buck”, tas ir Vairāk spīduma par jūsu dolāru”. Kā saka amerikāņu zvaigznes: pie mazāku akmeņu pielietošanas šis tips vizuāli palīdz gravējumam izskatīties lielākā apjomā.
David Morris nopelni neierobežojas ar svinīgo ”rozes” atgriešanos juveliera mākslas pasaulē. Kompānija piesaista ar to, ka tā nemitīgi eksperimentē, atsvaidzinās, „pulsē”, kā sešdesmito gadu Londona… Kopā ar to kompānija David Morris joprojām godā juveliera mākslas tradīcijas, izmantojos Haute Joaillerie idejas, mīl rokdarbus, ciena retos akmeņus un piece unique izstrādājumus. Tieši šis novatora savienojums un tradīcija padara David Morris Māju unikālu – ne pārāk anglisks, bet ļoti londonisks.

www.davidmorris.com

DE GRISOGONO

   Favazs Grouzijs necenšas savus darinājumus padarīt par masveida preci,
viņa mērķis ir ekskluzīvs piedāvājums! Meistara mīļākais vārds – uzdrošinieties!
Viņa kredo – vienmēr pārsteigt!
Kopš 1995.gada firmas zīme de Grisogono piedāvā absolūti jaunu izpratni par juveliermākslu un sievišķības izpausmi, kad tiek radīti īsti šedevri: ekscentriski un pievilcīgi, drosmīgi un provocējoši.
de Grisogono pirmsākumi meklējami laikā, kad Favazs Grouzijs pirmoreiz ieraudzīja slaveno briljantu Melnais Ērglis. Šī akmens skaistuma apburts, Favazs Grouzijs izveidoja kolekciju, kurā tumšie nomācošie briljanti brīnumaini kontrastēja ar akmeņiem spilgtās un piesātinātās krāsās – uguns rubīns, smaragds un baltās zīda maiguma pērles. Grouzijs izvērsa revolūciju - līdz šim briljantus neatļāvās valkāt dienā, jo par dienas akmeni uzskatīja safīru. Visi, kas vēlējās, tomēr neriskēja briljantus uzvilkt pa dienu, bet pēc „melnās” kolekcijas prezentācijas varēja to darīt.
Tomēr viņš neapstājās pie sasniegtā – kad uzņēmums de Grisogono jau bija nostabilizējies juvelierizstrādājumu tirgū, Favazs Grouzijs sāka iekarot jaunus „apvāršņus un laika joslas”, savu izdomu pievēršot ekskluzīvu un greznu pulksteņu radīšanai. Tāpat kā ar melnajiem briljantiem daudzi neticēja šī uzņēmuma veiksmei, jo ir gana daudz slavenu Šveices firmu ar bagātu vēsturi, taču arī šajā lietā Grouzijs strauji guva panākumus. Jau piecu gadu laikā firma pulksteņu ražotāju vidū iemantoja popularitāti, un tagad šī ražojuma pulksteņi pievērš ne mazāk uzmanības kā viselegantākā kaklarota skatu piesaista dekoltē.
Tehnika – tā ir sfēra, kurā Grouzijs strādā neredzēti brīvi un meistarīgi. Tieši viņš pulksteņa mehānismu sāka izgatavot melnā krāsā un aprocēm izmantot apstrādātu jūras rajas ādu „galjuša”. Tehniskos meklējumus lieliski papildina estētika ar dominējošu dizainu un negaidīti apdares un krāsu risinājumi. Nekas neliecina, ka meistara radošais gars varētu izsīkt – tam nav robežu, ar katru panākumu nāk jauns atklājums! de Grisogono klienti Favazu Grouziju dēvē par „juvelieri, kuram nav nekā neiespējama”. Viņa radošā pieeja un tiekšanās pēc pilnības drosmīgi un atraktīvi ļauj paveikt sarežģītus uzdevumus.

www.degrisogono.com

DEWITT

   Kompāniju Dewitt tikai 2003.gadā nodibināja kolekcionārs un dedzīgs pulksteņu mākslas cienītājs Žeroms De Vitto, bet jau tagad tā ieņem vienu no vadošajām vietām augstas kvalitātes pulksteņu ražošanā. Žeromam De Vitto ir bagāta dzimtas vēsture, kura ir senāka nekā lielākajai daļai Šveices pulksteņu ražotāju. Zīmola dibinātāja dzimtas saknes iesniedzas dziļi vēsturē un ved pie Vestfāles karaļa, kurš bija dižā Napoleona Bonaparta brālis.
Kompānijas meistariem ir bagāta darba pieredze, radot pulksteņus, tāpēc iegūstamā produkcija ir jebkādu komplimentu un apbrīnas vērta. Netālu no Ženēvas ezera kompānijas meistari strādā un rada īstus pulksteņu mākslas šedevrus, kas aprīkoti ar sarežģītiem, bet drošiem mehānismiem un stilīgiem korpusiem. Pirmās pulksteņu kolekcijas izlaidei kompānijas Dewitt meistariem bija nepieciešami apmēram 4 gadi, bet rezultāts pārspēja visas cerības, un kompānija pirmo reizi skaļi paziņoja par savu esamību. Starta kolekcijas sastāvā bija minūšu repetīrs, turbijons, taču par visas Dewitt kolekcijas galveno „odziņu” kļuva unikāls hronometrs, kura rādītājs skaita neiedomājamās sekundes astotdaļas.
Neskatoties uz pirmās pulksteņu kolekcijas panākumiem, kompānija Dewitt ieguvusi savu īsteno individuālu un atpazīstamu tēlu pēc tam, kad tika radīts īpašs modelis, kas dāvāja zīmolam vēl lielāku slavu. Runa ir par stilīgo Academia korpusu, kura galvenā īpatnība, bez šaubām, ir sarežģītā pulksteņa mehānisma izlikšana pulksteņu cienītāju apskatei. Tas kļuva iespējams, pateicoties fasetes elementiem un zobrata korpusam. Kompānijas Dewitt pulksteņu modeļi tiek aprīkoti ar unikāliem mehānismiem un sistēmām, kas padara kompānijas produkciju ne tikai stilīgu, bet vēl arī augsti kvalitatīvu un drošu. Piemēram, modeļa „Tourbillon Differentiel” mehānismā atrodas unikāls turbijons. Pateicoties rūpnīcas ekskluzīvajai sistēmai, pulksteņa modelis tiek uzvilkts 2 reizes ātrāk, nekā tas bija līdz šim.
DeWitt darbnīcās izgatavotie modeļi ir markas radošā gara liecinieki, kura koncentrējusi savu darbību uz pulksteņu mehānikas nākotni.

www.dewitt.ch

HARRY WINSTON

   Harry Winston Nama vēsture – ir trīs juvelieru paaudžu vēsture. Harija tēvs – Džeikobs Vinstons – atvēra juvelierveikalu Manhetenā 1890. gadā. 1896. g Vinstonu ģimenē pieaugums — dēls Harijs, kurš no mazotnes uzturas tēva juvelierbodē. Jaunais Harijs prata atšķirt īstu dārgakmeni no viltota pat veikala skatloga, stāvot ielas pretējā pusē. Jau trīsdesmit gadu vecumā Harijs Vinstons kļūst par vispāratzītu dārgakmeņu pazinēju – reputācija, uz kuru daudzi ir gājuši gandrīz visu mūžu.
Ar Harry Winston vārdu saistīts rekordlielais skaits vislielāko briljantu, kas kādreiz piederējuši kolekcionāriem, karaliskajām ģimenēm un pat valstīm. Tieši Harry Winston slīpēšanas darbnīcās ir dzimuši slavenie briljanti "Jonker", "Vargas", "Sierra Leone zvaigzne" un "Taylor-Burton".
Tieši Harijs Vinstons pirmais 1947. gadā izgreznoja kinozvaigznes ar mirdzošiem briljantiem: kopš tā laika neviena „Oscar” prēmijas pasniegšanas ceremonija neiztiek bez brīnišķīgajām rotaslietām ar "Harry Winston" zīmolu. Savu simts gadu jubileju 1990. gadā Harry Winston nams atzīmēja ar patiesi majestātisku vērienu, prezentējot diadēmu "Centennial Tiara", ko rotā septiņi briljanti ar kopējo svaru 100 karāti: "100 karāti par godu 100 gadiem".
Pirmo reizi Harry Winston vārds parādās pulksteņa ciparnīcā 1989. gadā. Visi Harry Winston pulksteņi – kā juvelierizstrādājumi, tā arī ar sarežģītiem mehānismiem, – tiek pilnīgi izgatavoti Šveicē saskaņā ar kompānijas visstingrākajiem tehniskajiem un estētiskajiem kritērijiem. Dibinātāja dēls Ronalds Vinstons ir pārliecināts, ka pret pulksteņu ražošanu ir jābūt tādai pašai attieksmei, kā pret ekskluzīvas kvalitātes dārgakmeni. Par juvelieru un pulksteņu pasaules sensāciju kļūst katra jauna Harry Winston pulksteņu modeļa rašanās, vienalga, vai tās būtu brīnišķīgs juvelierpulkstenis vai pulkstenis ar vienreizēju mehānismu no Opus kolekcijas.

www.harrywinston.com

PASQUALE BRUNI

   Paskuale Bruni rotājumi neseko modes tendencēm, tie rada tās.
1975. gada 20 gadu vecumā Bruni rada savus personīgos juveliera izstrādājumus, kuri pierādīja ne tikai par juveliera-dizainera artistisko talantu, bet arī par jauna virziena dzimšanu juveliera mākslā – fashion jewellery.
2001. gads kļuva par kulmināciju dizaina talantā Mr. Bruni. Kolekcija „Cognac”, kurā viņš pirmais no juvelieriem sāka izmantot konjaka briljantus, kļuva par īstu bazeliešu pulksteņu un juvelieru izstādes sensāciju.
Pasquale Bruni rotaslietas – par Sievietes jūtām. Mīklaina. Savādāka. Viņa rotas lietas vienmēr par viņu.

www.pasqualebruni.com

ROBERTO COIN

   Uzņēmums Roberto Coin tika dibināts 1984. gadā Vicenza. Koina kunga nepārvarama tieksme radīt modi desmit gadu laikā pārvērta šo uzņēmumu par vienu no vadošajiem zīmoliem Itālijā. Uzņēmuma slava jau sen pārkāpusi Itālijas robežas; šobrīd labākie ASV, Eiropas un Japānas modes veikali ar lepnumu piedāvā Roberto Coin izstrādājumus.
Uzņēmums Roberto Coin noslēdzis līgumu ar De Beers par ekskluzīvu briljantu ar 100 šķautņu slīpējumu piegādi Cento kolekcijai. Cento briljanta dizains salīdzinājumā ar citiem slīpējumiem sniedz vispilnīgāko akmens spīdumu: vairāk šķautņu, vairāk uguns, vairāk mirdzēšanas, vairāk gaismas.
Starp uzņēmuma klientiem ir Šārona Stouna, Nikola Kidmena, Elizabete Hērlija un Uma Tūrmane.
Intervijas sakarā ar uzvaru Gold Virtuosi 2 laikā Koina kungs izteicās: ”Manos nākotnes plānos ir atvērt modes veikalu tīklu, kuros tiks piedāvāti kā juvelieru izstrādājumi, tā arī apavi, somas un apģērbs ar RC zīmolu”.

www.robertocoin.com

ROMAIN JEROME

   Romain Jerome – jauns Šveices zīmols, kura vēsture sākās 2004.gadā. No pirmajām pastāvēšanas dienām kompānija rada mūsdienīgas kolekcijas, iedvesmojoties no vēsturiskām slavenībām un dabas fenomeniem.
Pirmā pulksteņu DNA of Famous Legends sērija. Salikums DNA tulkojumā no angļu valodas nozīmē DNS (dezoksiribonukleīnskābe). Zīmola personiskais kods – tā ir viņa atšķirīga iezīme. Tas savukārt apvieno visus famous legends – nozīmīgus notikumus un patiesas leģendas.
Pirmo kolekciju zīmola Romain Jerome dizaineri veltīja leģendārajam lainerim „Titāniks”, nesatricināmajam „okeānu karalim” un XX gadsimta vislielākajam pasažieru kuģim. Kuģa pieminēšana figurē ne tikai kolekcijas nosaukumā. Pulksteņu kompānija veltīja milzīgas pūles, lai izsolēs nopirktu gigantiskā kuģa korpusa fragmentus.
2008.gadā Romain Jerome uzsāka jaunas leģendas meklējumus. Mēness putekļi, astronautu tērpu un kosmosa kuģa Apollo 11 fragmenti. Nopirkti izsolēs, Zemes pavadoņa izpētes simboli kļuva par galvenajiem zīmola Moon DNA kolekcijas materiāliem. Dizaineri izgatavoja vairākas Mēness pulksteņu sērijas. Pirmajā Moon DNA sērijā pulksteņu ciparnīcas rotā īsti Mēness putekļi un Mēness grunts minerāli. Sērijā Moon Invaider dizaineri izmantoja kuģa Apollo 11 fragmentus – Mēness visurgājēja metāla režģi.

www.romainjerome.ch

URWERK

   Šveices kompānija Urwerk tika nodibināta 1983.gadā, un, neskatoties uz savu nelielo vecumu, pratusi kļūt pazīstama visā pasaulē. Tas notika, pateicoties firmas dibinātājiem - pulksteņmeistaru dzimtas pārstāvjiem brāļiem Baumgartneriem. Līdz tam zīmola dibinātāji nodarbojās ar senlaicīgo pulksteņu mehānismu atjaunošanu, pētot pagājušo gadsimtu meistaru darbus, bet pēc tam nolēma radīt kaut ko jaunu. Izgudrotāji izdarīja likmi ne tikai uz augstu kvalitāti, bet arī uz neparastu futūristisku dizainu, pateicoties kuram vīriešu pulksteņi Urwerk ieguva nosaukumu „nākotnes pulksteņi”. Tas izceļ izstrādājumus no citām markām, padarot tos neordinārus un kreatīvus. Daudzi modeļi izveidoti kosmiskajā stilā: rādītāju kustība imitē kosmisko ķermeņu kustību orbītā.
Par mehānisma mezglu izgatavošanas materiālu izvēlējās speciālu niķeļa un vara sakausējumu. Šis materiāls nemagnetizējas un neoksidējas, atšķirībā no parastā misiņa, kuru visbiežāk izmanto pulksteņu ražošanā.
Visas pulksteņu kolekcijas tiek izgatavotas ierobežotās sērijās.
Kompānija Urwerk – tie ir elitāri Šveices pulksteņi, kuri atšķiras ar īpašu drošību un praktiskumu un kuri tiek radīti īsteniem augstās pulksteņu mākslas cienītājiem.

www.urwerk.com